Inskicksservice

INSKICKSSERVICE

Hur funkar det ?

Jo, det är väldigt enkelt...

1.  Boka in din service i vårt servicesystem.

2. Skriv ut en kopia på din service med servicenummer på,

    alternativt skriv ner servicenumret på en lapp och bifoga.

3. Packa ned din enhet och servicelapp väl.

4. Skicka din enhet med spårbar frakt till:     

 

Prylfixarn.se

Skansvägen 1

472 32 Svanesund

 

5. Skicka sedan ett mail till: hej@prylfixarn.se med:

* Ditt namn, adress & telefonnummer

* Kollinummer

* Servicenummer


Ni kan nu logga in via servicesystemet och se status på er service.

Efter felsökning får ni ett kostnadsförslag inkl returfrakt som ni får godkänna, efter detta lagas er enhet.

När enheten är lagad får ni ett antal olika betalalternativ, bl.a Swish, kort, eller faktura att betala via bank.

Då lagningen är betald skickas enheten i retur till er med vald spårbar frakt.

Vad kostar inskicksservice då? Jo, den enda extra kostnad utöver reparationens pris är returfrakten tillbaka till er.

 

Vi jobbar med 3 olika frakter, alla via               

Den ena är ett så kallat varubrev och kostar 59kr, den är spårbar men ej försäkrad med uthämtning hos ombud.

Den andra är spårbar & försäkrad med uthämtning hos ombud. Kostnad 129kr

Den tredje är riktad till företag och är Postnords Parcel med utkörning till företagets adress. Kostnad 199kr upp till 3kg